Герб Република България

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

Изпълнителна агенция
"ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ"

Съдържание

ПРОЦЕДУРА ЗА МОБИЛНОСТ

Изпълнителна агенция "Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" обявява процедура за назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжността „държавен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“.

1. Основните задължения за длъжността „Държавен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“, са:

  • Осъществява процесуално представителство на ръководителя на Управляващия орган на ОП НОИР по заведени дела, по които страна е УО на ОП НОИР; Организира и координира работата по изготвянето и съгласуването на проекти на нормативни и вътрешноведомствени актове, свързани с дейността на УО на ОП НОИР; Организира и координира качественото функциониране и подобряване на системите за управление и контрол, като наблюдава функционалността им, процедурните правила и наръчници на УО и прави предложения за тяхното оптимизиране и усъвършенстване и участва в актуализацията на правилата и наръчниците по ОП НОИР;
  • Осъществява предварителен контрол за законосъобразност на: критериите за подбор на операции; насоките за кандидатстване по процедурите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП НОИР; заповедите за назначаване на оценителни комисии; оценителните доклади на оценителните комисии; решенията за отказ за предоставяне на БФП; административните договори/заповеди за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; решенията за налагане на финансови корекции по чл. 73 от ЗУСЕСИФ; други проекти на административни актове, издавани от ръководителя на Управляващия орган.
  • Извършва проверка на основателността на постъпили възражения от кандидати, чиито проектни предложения са включени в списъка на проектните предложения, които не се допускат до техническа и финансова оценка:
  • Осигурява и поддържа система от вътрешни правила за превенция, регистриране и докладване по установения ред на нередности, измами или корупционни действия в ИА ОПНОИР в съответствие с действащата нормативна уредба на ЕС и националното законодателство;

2. Минимални и допълнителни изисквания за длъжността „Държавен експерт“:

2.1. Минимални изисквания за длъжността:

  • Висше образование: образователно - квалификационна степен „Магистър”;
  • Професионален опит: 5 (пет) години професионален опит в областта на правото;
  • Минимален ранг II младши;
  • Професионална област Право.

2.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:

  • Юридическа правоспособност;
  • Добро владеене на английски език-писмено и говоримо;
  • Много добри компютърни умения;
  • Познаване на общата нормативна уредба свързана с ЕСИФ.

3. Специфични изисквания – Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация различна от ИА ОПНОИР на пълно работно време и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл. Кандидатите назначени по чл. 15 от ЗДСл /по заместване/ следва да имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

4. Необходими документи за кандидатстване:

  • писмено заявление до изпълнителния директор за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);
  • професионална автобиография;
  • копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • копие на служебна книжка, удостоверяваща валидно служебно правоотношение, изтекъл изпитателен срок, придобит ранг и професионален опит;
  • копие на други официални документи, удостоверяващи професионален опит: трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такъв);
  • копия на други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
  • документ за степен на образование, издаден от друга държава, се представя след преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
  • формуляр за годишна оценка от последното оценяване, за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

5. Документи се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ в сградата на бул. „Цариградско шосе” № 125, бл.5, ет.1 или на имейл [email protected]. Документите се приемат всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.30 ч.

 

6. Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.

7. Място, на което се обявяват съобщенията във връзка с обявената процедура: официалната интернет страницата на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ http://sf.mon.bg/ , рубрика Кариери.

8. Ред за извършване на подбора:

  1. допускане до подбора на база представените документи с оглед установяване на наличие на изискванията по т. 2 и т. 3;
  2. събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите по петстепенната скала по Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

 

ДОКУМЕНТИ

Странична лента

Галерия

Новини

ДОБРИ ПРАКТИКИ

нагоре

Интернет страницата се поддържа със средства по приоритета за техническа помощ на Програма „Образование“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз.