Герб Република България

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

Изпълнителна агенция
"ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ"

Съдържание

ПРОЦЕДУРА ЗА МОБИЛНОСТ

Изпълнителна агенция "Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" обявява процедура за назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжността „главен експерт“ в  дирекция „Подбор на проекти и договяряне“

1. Основните задължения за длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Подбор на проекти и договаряне“, са:

Участва в комисии за разглеждане, оценка и класиране на проектни предложения по процедурите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“; Участва в процеса по договаряне за извършване на документална проверка на одобрените за финансиране кандидат; Извършва проверка дали постъпилите искания от бенефициентите за изменение на сключените договори за предоставяне на БФП не нарушават конкурентните услови, съгласно чл. 29, ал. 1 от ЗУСЕСИФ; Изготвя проекти да допълнителни споразумения/изменения на заповеди към сключени договори/издадени заповеди за предоставяне на БФП; Изготвя проверка на изготвените договори/заповеди за предоставяне на БФП; Съдейства за прилагането на правилата за държавна помощ, установени в националното и европейското законодателство; Участва в подготовката и предоставянето на необходимата информация във връзка с изготвянето на годишните доклади по оперативната програма, годишния доклад за държавните помощи и съдейства на всички одитиращи и проверяващи органи по отношение дейността на дирекцията; Дава писмени и устни консултации и становища по проблемите, свързани с планирането, организацията, подготовката и провеждането на процедури за предоставяне на БФП и процедури по договаряне; Следи за спазването на правилата за публичност и прозрачност във връзка с процедурите за предоставяне на БФП по ОП НОИР.

2. Минимални и допълнителни изисквания за длъжността „Главен експерт“:

2.1. Минимални изисквания за длъжността:

  • Висше образование: образователно - квалификационна степен „Бакалавър”;
  • Професионален опит: 4 (четири) години професионален опит в областта на системите за управление, изпълнение и контрол на програми и проекти, съфинансирани от ЕС;
  • Минимален ранг: III младши;
  • Професионална област „Социални, стопански и правни науки“, „Хуманитарни науки“, „Политически науки“, „Природни науки, математика и информатика“ или „Технически науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направление.

2.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:

  • Владеене на английски език – писмено и говоримо;
  • Много добри компютърни умения;
  • Много добри познания за ЕСИФ;
  • Познаване на общата нормативна уредба, свързана с ЕСИФ.

3. Специфични изисквания – Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация различна от ИА ОПНОИР на пълно работно време и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл. Кандидатите назначени по чл. 15 от ЗДСл /по заместване/ следва да имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

4. Необходими документи за кандидатстване:

  • писмено заявление до изпълнителния директор за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);
  • професионална автобиография;
  • копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • копие на служебна книжка, удостоверяваща валидно служебно правоотношение, изтекъл изпитателен срок, придобит ранг и професионален опит;
  • копие на други официални документи, удостоверяващи професионален опит: трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такъв);
  • копия на други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
  • документ за степен на образование, издаден от друга държава, се представя след преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
  • формуляр за годишна оценка от последното оценяване, за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

5. Документи се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ в сградата на бул. „Цариградско шосе” № 125, бл.5, ет.1 или на имейл [email protected]. Документите се приемат всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.30 ч.

6. Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.

7. Място, на което се обявяват съобщенията във връзка с обявената процедура: официалната интернет страницата на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ http://sf.mon.bg/ , рубрика Кариери.

8. Ред за извършване на подбора:

  1. допускане до подбора на база представените документи с оглед установяване на наличие на изискванията по т. 2 и т. 3;
  2. събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите по петстепенната скала по Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.


ДОКУМЕНТИ

Странична лента

Галерия

Новини

ДОБРИ ПРАКТИКИ

нагоре

Интернет страницата се поддържа със средства по приоритета за техническа помощ на Програма „Образование“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз.